Правила гарантійного обслуговування:
1. Гарантія поширюється тільки на ті вироби, які вказані у «Бланку-замовленні», що додається до Договору на виконання замовлення з поставки продукції.
2. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є наявність у клієнта наступних документів: договору на поставку продукції, специфікації замовлення з переліком виробів, виготовлених за договором, акту прийому-передачі виробів та робіт з монтажу, цієї інструкції і гарантійного талона.
УВАГА! Гарантія втрачає силу у випадках якщо:
1. Після монтажу виробів проводилися «мокрі» будівельні роботи (штукатурка, шпаклівка, заливка підлоги, укладання плитки та ін.) - для міжкімних дверей;
2. Сталося потрапляння будівельних матеріалів на поверхню виробу (клей або фарба для шпалер, монтажна піна, штукатурка, шпаклівка та ін.);
3. Сталося потрапляння в механізми фурнітури піску, води, будівельного розчину та інших матеріалів;
4. Стався термічний вплив нагрівальних, освітлювальних приладів, відкритого полум'я;
5. Експлуатація виробу при відносній вологості в приміщенні понад 65%;
6. Експлуатація виробів при температурі нижче + 10 ° С і вище + 40 ° С.
Гарантійні зобов'язання діють за умови дотримання інструкції по зберіганню та експлуатації.
У разі недотримання інструкції по зберіганню та експлуатації всі гарантійні зобов'язання втрачають силу.
Виробник і продавець не несе відповідальності за пошкодження виробу після приймання замовником у разі:
- неправильного встановлення;
- недбалого зберігання і транспортування;
- недотримання правил експлуатації;
- виникнення дефектів з вини замовника.