Доставка можлива:

  • кур'єром до парадного (можлива послуга заносу товару до квартири);
  • самовивіз із салону чи складу компанії;
  • службою доставки «Нова Пошта».

 

Доставка кур'єром можлива тільки у разі передоплати за товар та можлива тільки по м.Києву та Київській області. Ціна від 300 грн. Точна вартість доставки залежить від адреси доставки. Точну вартість уточнюйте у менеджера в телефонному або електронному режимі. Занос товару можливий та обговорюється окремо. Ціна за занос залежить від товару, наявності ліфта та ін. 

Самовивіз з салону чи складу компанії - це спосіб отримання замовлення з інтернет-магазину, при якому товар не доставляється безпосередньо за адресою покупця, а в офіс інтернет-магазину, на склад або в спеціальний пункт видачі замовлень. Пункт самовивозу уточнюйте у менеджера. Самовивіз можливий тільки при попередньому бронюванні, оформленні товару та підтвердження у телефонному або електронному вигляді.

Відправка службою доставки «Нова Пошта» можлива тільки за передоплатою, після попереднього бронювання, оформлення товару та підтвердження в телефонному або електронному вигляді менеджерами магазину.

За фактом надходження грошей на розрахунковий рахунок компанії ми відправляємо товар у Ваше місто через службу доставки.
Відправка товару здійснюється протягом трьох робочих днів після оплати. Після відправки товару наш менеджер повідомляє Вам дату, час прибуття та номер декларації на вантаж.

Для отримання товару у відділенні служби доставки Вашого міста необхідно мати при собі паспорт та знати номер декларації на вантаж.
Вартість доставки визначається тарифами служби доставки та оплачується при отриманні товару.
Рекомендуємо при отриманні попросити представників перевізника переважити вантаж при Вас.

Для отримання додаткової інформації, а також для уточнення термінів доставки товару, Ви можете зв'язатися з нашими менеджерами або оформити замовлення і найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.

Важливо! При отриманні у відділенні, рекомендуємо оглянути цілісність пакування, якщо є дефекти відразу сфотографувати та при розпакуванні товару засняти відео, де буде видно повна цілісність пакування (розпакувати та відразу оглянути повністю і що б це було одне відео). Тільки за таких умов можна буде повернути фабриці (обміняти) товар. Звертаємо увагу, що якщо товар зі склом, уважно огляньте скло на предмет подряпин і т.д..